JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Ο ατζέντης του Isla δήλωσε:«Ο πελάτης μου θέλει μόνο στην Ίντερ να αγωνιστεί».



 Μία σημαντική στάση η οποία θα μπορούσε να ξεκλειδώσει ένα σκληρό παζάρι που γίνεται για τον Mauricio Isla βγήκε από το ντουλάπι και ζήτησε από τη Γιουβέντους να διαπραγματευτεί με την Inter. 

Ο ατζέντης του παίκτη Claudio Vagheggi δήλωσε στην ιστοσελίδα  www.fcinter1908.it:«Άνοιξε κάποια ρωγμή στην διαπραγμάτευσης ανάμεσα στο σήμερα και το αύριο,θα δω τους ηγέτες της Γιουβέντους,και θέλω να επαναλάβω τη βούληση του πελάτη μου για να παίξει στην Ίντερ ».

Ο Marotta δεν θα τον αφήσει να πάει,και αν γίνει κάτι τέτοιο δεν θα γίνει για λιγότερο από 7.500.000 για το μισό του παίκτη που βρίσκεται σε συνιδιοκτησία με την Ουντινέζε.

Η Ίντερ ωστόσο δεν είναι διατεθειμένη να αυξήσει την προσφορά της πάνω από 6εκατ. ευρώ  και εστιάζει στη βούληση του Χιλιανού να αποχωρήσει από το Τορίνο.

1 σχόλιο:

Xristos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.