JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Ο Τέβεζ παραδέχεται ότι δεν περιμένει να κληθεί για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2014.





Ο Carlos Tevez της Γιουβέντους δεν αναμένει να ανακληθεί από την Αργεντινή για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2014.

Ο Αργεντινός επιθετικός βρίσκει ξανά την φόρμα του στη Γιουβέντους,μετά την αποχώρησή του από την Μάντσεστερ Σίτι,αλλά δεν είναι στα σχέδια του ομοσπονδιακού τεχνικού Alejandro Sabella.

«Δεν νομίζω ότι τα τέρματα μου μπορεί να πείσουν τον Sabella να με πάρει στο Παγκόσμιο Κύπελλο,"είπε ο 29χρονός στην Tuttosport.

Ο Τέβεζ σημείωσε χατ-τρικ στη νίκη με  4-0 επί της Σασσουόλο την Κυριακή για να φτάσει στην Serie A τα 10 γκολ σε 16 εμφανίσεις.

"Θέλω να κερδίσω το Scudetto με τη Γιούβε,γι 'αυτό θα ήθελα επίσης να κερδίσω το στέμμα του πρώτου σκόρερ»,συνέχισε.

"Προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό,μερικές φορές είμαι σε θέση να το κάνω αυτό,άλλες δεν είμαι.

«Η σεζόν δεν έχει τελειώσει και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε κάθε τρόπαιο στο οποίο αγωνιζόμαστε."

Δεν υπάρχουν σχόλια: