JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Quagliarella:"Πάντα έτοιμοι όταν πάμε στο γήπεδο".




Εδώ είναι οι δηλώσεις και οι απαντήσεις στους δημοσιογράφους από τον Quagliarella μετά τον αγώνα: 

"Έχετε κερδίσει με τη δεύτερη ομάδα; 

Είναι το γεγονός ότι πρόκειται για μια ομάδα που κάθε φορά που καλείται στο γήπεδο ανταποκρίνεται καλά.

Για το γκολ; 

Υπάρχει ικανοποίηση ότι κάθε φορά που θα χρειαστεί να βοηθήσω θα είμαι έτοιμος,αν μπορώ να σκοράρω κιόλας ακόμα καλύτερα,θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό όποτε μου ζητηθεί. 

Για το χειροκροτήματα μεταξύ των δύο ομάδων από τους οπαδούς και των δυο; 

Είναι ωραίο να βλέπεις αυτά τα πράγματα,θα πρέπει πάντα να είναι έτσι. "