JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Μπουφόν:"Δεν έχω δει ποτέ να σκοράρουν οι οπαδοί".




Ο Gigi Buffon βρέθηκε σήμερα μαζί με τον Antonio Conte στη συνέντευξη Τύπου και ρωτήθηκε σχετικά για την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα που θα δημιουργήσουν οι οπαδοί της Γαλατασαρί: 

"Το περιβάλλον και η ατμόσφαιρα θα σας επηρεάσει; 

Δεν έχω δει ποτέ να σκοράρουν οι οπαδοί . 

Τα πάντα θα εξαρτηθούν από το πως θα αντιμετωπίσουμε εμείς το παιχνίδι. 

Έχοντας τα δύο από τα τρία αποτελέσματα από τα οποία μας βολεύουν είναι σίγουρα ένα καλό πλεονέκτημα για εμάς "

Δεν υπάρχουν σχόλια: