JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Απογοητευμένος ο Κόντε για τις ψευδής αναφορές στο όνομά του.




Ο Antonio Conte έχει κυκλοφορήσει μια δήλωση υποστηρίζοντας ότι είναι «απογοητευμένος» από ψευδής αναφορές στο όνομά του για το νέο σκάνδαλο με στημένους αγώνες που ξέσπασε στην Ιταλία.

Ένα νέο σκάνδαλο συγκλονίζει την γειτονική Ιταλία με τα ονόματα των Gennaro Gattuso και Cristian Brocchi να έχουν κατηγορηθεί για συμμετοχή στο στήσιμο αγώνων.

Ο προπονητής της Γιουβέντους είχε τιμωρηθεί το 2012 για το ότι δεν ανέφερε ένα περιστατικό όταν όταν ήταν προπονητής στη Σιένα,όταν κάποιοι από τους τότε παίκτες του είχαν στήσει μια αναμέτρηση και με γνώμονα μια μόνο κατηγορηματική κατάθεση κρίθηκε ένοχος,ενώ οι αθωωτικές καταθέσεις ήταν δεκάδες.

Αλλά επειδή το όνομα του Κόντε και φυσικά της Γιουβέντους πουλάει κάποιοι προσπαθούν να το εκμεταλλευτούν με οποιοδήποτε τρόπο.

«Σήμερα έχω δει με έκπληξη και απογοήτευση ότι ορισμένα μέσα ενημέρωσης έχουν δώσει μεγάλη έμφαση στο όνομά μου,ακόμα και σε εκδηλώσεις που αφορούσαν τους άλλους ανθρώπους.

"Δεν υπάρχει τίποτα νέο για μένα από δικαστικής άποψης. Έχω κριθεί από το σύστημα της αθλητικής δικαιοσύνης και τιμωρήθηκα με  μια οδυνηρή αναστολή.

"Έχω την πρόθεση να προστατέψω τον εαυτό μου στο μέλλον από όποιον επιθυμεί να με εκμεταλλευτεί."

Δεν υπάρχουν σχόλια: