JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Η Γιουβέντους πάει για Gilardino.




 Η Γιουβέντους είναι έτοιμη να πάρει τον Alberto Gilardino σύμφωνα με την «Sport Mediaset».

 Στη Γιουβέντους είναι διατεθειμένοι να ζητήσουν από την Τζένοα τον Ιταλό επιθετικό που δεν κατάφεραν να αποκτήσουν το περασμένο Καλοκαίρι.



Ας πω κι εγώ την άποψη μου και να σας ενημερώσω για όσα συμβαίνουν στην γειτονική μας Ιταλία όπου άρχισαν ήδη οι δημοσιογράφοι να κατασκευάζουν τα σενάρια τους μετά τον αποκλεισμό από το Τσάμπιονς Λιγκ με πιθανές αποχωρήσεις παικτών(Πογκμπά,Βιντάλ κ.α)το Καλοκαίρι του 2014 μετά την οικονομική ζημιά λένε που υπέστη ο σύλλογος,ακόμα και για απομάκρυνση του Κόντε κάνουν λόγο,και κάθε μέρα επίσης γράφουν για πιθανή απόκτηση κάθε καρυδιάς καρύδι(τύπου Τζιλαρντίνο ή Πατσίνι),ενώ ακόμα έχουμε  Δεκέμβριο.


Εγώ θα ήθελα να τους παρουσιάσω το δικό μου σενάριο.

Το οποίο λέει τα εξής,με την κατάκτηση του 32 πρωταθλήματος,και με την κατάκτηση του Γιουρόπα Λιγκ,αν το δούνε σοβαρά αφού θα παιχτεί και στο Γιουβέντους Αρένα(και για τι όχι και την κατάκτηση του Κυπέλλου)δεν νομίζω να είναι αποτυχημένη η χρονιά και από οικονομικής πλευράς και από αγωνιστικής,ίσως θα αναρωτηθεί κάποιος ΑΝ,μα φυσικά ΑΝ,αλλά πιο πιθανό είναι το δικό μου σενάριο παρά των Ιταλών δημοσιογράφων.Δουλειά μας όμως είναι να σας ενημερώνουμε για όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με τη Μεγάλη Κυρία. Billaras.

Δεν υπάρχουν σχόλια: