JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Μάτρι: "Υπέροχο συναίσθημα η επιστροφή μου εδώ"

Ο Αλεσάντρο Μάτρι ξεκινά τη δεύτερή του θητεία στη Γιουβέντους και στις πρώτες του δηλώσεις, δεν έκρυψε ότι του είχε λείψει να αγωνίζεται με τη φανέλα της.

«Είναι υπέροχο συναίσθημα η επιστροφή μου. Βρήκα πολλούς φίλους εδώ, μία ομάδα που γνωρίζω καλά και είναι πολύ δυνατή. Βρήκα αυτό που ήξερα ότι υπάρχει εδώ» δήλωσε ο Ιταλός στράικερ για την επιστροφή του στους πρωταθλητές Ιταλίας, πριν αναφερθεί στην παρουσία του Μαξ Αλέγκρι: «Ο κόουτς με έχει συνοδεύσει σε όλη μου την καριέρα, με 'μεγάλωσε'. Τον βρήκα στη Μίλαν και τώρα πάλι στη Γιούβε και θέλω να τον βοηθήσω να πετύχει. Μου έλειψαν πολλά πράγματα από εδώ, ξεκινώντας από τις φιλίες και το πάθος για να κερδίζεις».

Πηγή :Gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: