JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Πουλάω τον Ντιμπαλά στη ΓΙούβε, αλλά δεν κάνω εκπτώσεις.

Ο πρόεδρος της Παλέρμο ξεκαθάρισε στον Μαρότα ότι προτίθεται να δώσει στη Γιουβέντους την αποκάλυψη της φετινής Σέριε Α, αρκεί να συμφωνήσουν στο οικονομικό.

Η Γιουβέντους ενδιαφέρεται για τον Ντιμπαλά κι αυτό πλέον είναι σίγουρο. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Παλέρμο, Ζαμπαρίνι, υπήρξε τηλεφωνική επαφή με τον αθλητικό διευθυντή της Γιουβέντους, Μπέπε Μαρότα.

«Η Juve θέλει τον Ντιμπαλά. Ο Μαρότα με ρώτησε και θα ήμουν ευτυχής να τον πουλήσω σε αυτόν, αλλά δεν θα κάνω έκπτωση… Υπάρχουν επίσης Παρί Σεν Ζερμέν, Τσέλσι και άλλες μεγάλες ομάδες. Εγώ θέλω να μείνει στην Ιταλία ο παίκτης. Όλοι ξέρουμε τι έγινε με τον Παστόρε». Εκτός από τη «Μεγάλη Κυρία», ιταλικά δημοσιεύματα έβαζαν στο παιχνίδι και τη Νάπολι με τον Ζαμπαρίνι ωστόσο να μην έχει την ίδια άποψη.

«Καμία επαφή με τη Νάπολι. Αντίθετα, ισχύει το ενδιαφέρον από Μαρότα, ο οποίος μου τηλεφώνησε και μου είπε, «Πρόεδρε αν τον πουλήσετε η Γιούβε θα είναι εκεί. Είμαστε έτοιμοι να διαπραγματευτούμε. Μας ενδιαφέρει πολύ ο παίχτης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: