JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Μοράτα: "Χαρούμενος στη Γιούβε ο Πογκμπά, κάθε μέρα γίνομαι όλο και πιο δυνατότερος"

Στις φήμες που θέλουν τον Πολ Πογκμπά να παίρνει μεταγραφή στη Ρεάλ την επόμενη σεζόν απάντησε ο Αλβάρο Μοράτα τονίζοντας πως ο Γάλλος είναι πολύ χαρούμενος στο Τορίνο και στη Γιουβέντους.

Εδώ και πάρα πολύ καιρό υπάρχουν έντονες φήμες που θέλουν τον Πολ Πογκμπά να αφήνει τη Γιουβέντους για λογαριασμό της Ρεάλ Μαδριτης.

Στις παραπάνω φήμες απάντησε ο πρώην Μαδριλένος, Αλβάρο Μοράτα που με δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως ο Γάλλος δεν σκέφτεται να φύγει καθώς είναι χαρούμενος με τη ζωή του στο Τορίνο.

«Αν θα μπορούσε ο Πογκμπά να πάει στη Ρεάλ ; Είναι νέος και μεταξύ των κορυφαίων αλλά είναι πολύ χαρούμενος στη Γιουβέντους».

Στη συνέχεια ο Ισπανός αναφέρθηκε και στο δικό του μέλλον καθώς η «Βασίλισσα» έχει δικαίωμα να τον κάνει ξανά δικό της στα επόμενα δυο χρόνια.

«Είμαι ευτυχισμένος εδώ, δεν ξέρω πόσο είναι η ρήτρα μου, αυτό είναι κάτι που γνωρίζει η Γιουβέντους και η Ρεάλ αλλά δεν μπορώ να σταματήσω τον εαυτό μου να σκέφτεται κάτι τέτοιο. Το Ιταλικό πρωτάθλημα είναι δύσκολο μου πήρε λίγο καιρό για να προσαρμοστώ και να νιώσω καλά στα γήπεδο αλλά κάθε μέρα γίνομαι όλο και πιο δυνατότερος».


Δεν υπάρχουν σχόλια: