JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Βιντάλ: "Είμαι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο στη θέση μου"

Μπορεί να υπάρχουν πολλοί που θέλουν να αντιγράψουν το στυλ του παιχνιδιού του, αλλά όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο Αρτούρο Βιδάλ, είναι ο καλύτερος μεσοεπιθετικός του κόσμου.

Πεπεισμένος εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Αρτούρο Βιδάλ, πως είναι ο κορυφαίος μέσος στον πλανήτη. Όπως ανέφερε, δεν σκοράρει μόνο, αλλά κάνει και αμυντική δουλειά.

«Είμαι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο στη θέση μου. Αυτός είναι απλά τρόπος για μένα», τόνισε ο Χιλιανός άσος και πρόσθεσε:

«Υπάρχουν πολλοί παίκτες στη θέση μου που προσπαθούν να παίξουν σαν και μένα, αλλά και θέλουν να αντιγράψουν το στυλ του παιχνιδιού μου».

Ο 26χρονος μέσος συμπλήρωσε: «Αλλά, είναι σαφές για μένα, ότι είμαι ο καλύτερος στον ρόλο μου. Κανένας δεν κάνει τόση αμυντική δουλειά όση κάνω εγώ και μετά σκοράρει κιόλας». 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για coolαρετε λίγο εκεί στο Τορίνο.Είσαι από τους καλύτερους αλλά με χαμηλά το καφάλι έρχονται τίτλοι σαν το cl και το κύπελλο.

Κωνσταντινος είπε...

Δεν ειπε τπτ που να μην στεκει οποτε χαλαρωσε.
Ειναι μακραν ο καλυτερος μεσος και μπορει να παιξει σε οποιαδηποτε ομαδα

Ανώνυμος είπε...

πεζη σαν παληκαρη δεν κερδηζετε ειναι γενημενος να μην χανη εγω ξερο γηρο στους 100 πολησηνθετους απο το 1955 σαν το βηνταλ ΟΧΙ τελια κε παυλα