JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Πογκμπά: "Αηδιασμένος στη Μάντσεστερ, πολύ καλά στη Γιούβέ"

Ο Πολ Πογκμπά μίλησε στο «Canal +» για την αποχώρηση του από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το 2012 και ο νεαρός χαφ αποκάλυψε πότε πήρε την απόφαση να πάει στην Γιουβέντους.
Όπως είπε ο Πογκμπά την απόφαση να αποχωρήσει από την Γιουνάιτεντ, την πήρε μετά από έναν αγώνα με την Μπλάκμπερν τον Δεκέμβριο του 2011, όταν δεν τον χρησιμοποίησε ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον ενώ υπήρχε χώρος για εκείνον στην ενδεκάδα.
Ο 20χρονος Γάλλος, που πλέον στην Γιουβέντους μεγαλουργεί και θεωρείται ένας από τους πιο ταλαντούχους νέους παίκτες, δήλωσε αηδιασμένος από το γεγονός ότι δεν ήταν στις επιλογές του Φέργκιουσον. Ο Σκωτσέζος τεχνικός αν και δεν είχε αριστερό χαφ σε αυτή την αναμέτρηση, προτίμησε να βάλει στην μεσαία γραμμή τoν δεξί μπακ, Ράφαελ.
«Ήταν μια πολύ, πολύ δύσκολη στιγμή για μένα επειδή ήμουν ερωτευμένος με το Μάντσεστερ και ήμουν στο Mancunian. Ήταν ένας αγώνας απέναντι στην Μπλάκμπερν τον Δεκέμβριο του 2011 στο «Old Trafford». Ο Σκόουλς είχε αποσυρθεί, ο Φλέτσερ ήταν τραυματίας. Δεν υπήρχε κάποιος να παίξει αριστερά στην μεσαία γραμμή. Εγώ προπονούμουν και είχα αρχίσει να γίνομαι καλύτερος λίγο λίγο και ο προπονητής ποτέ δεν σταμάτησε να μου λέει: «Είσαι λίγο μακριά». Και δεν καταλάβαινα. Λίγο μακριά από τι; Από το να παίξω; Από το να έχω λίγο χρόνο συμμετοχής; Να μπω στο γήπεδο; Η τι; Και ήταν ο Ράφαελ στην μεσαία γραμμή και αηδίασα», δήλωσε ο Πογκμπά.
Για την απόφαση του να αποχωρήσει από την Γιουνάιτεντ και το πώς ένιωσε ο Γάλλος είπε: «Θα έχανα αυτό το πράγμα, την σχέση που είχα με τον προπονητή. Ήμουν πολύ απογοητευμένος, πολύ απογοητευμένος. Ήμουν πιεσμένος, τα μάτια μου άνοιξαν. Πήραν την απόφαση να υπογράψω με την Γιουβέντους και είμαι πολύ καλά εδώ. Δεν μετάνιωσα για τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: