JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Vidal:Πρέπει να δουλέψουμε για να κατακτήσουμε τον τίτλο.




Ο Arturo Vidal επανέλαβε τη δέσμευσή του για την Γιουβέντους, όπως ο ίδιος υπογράμμισε ότι η ομάδα πρέπει να εξακολουθούν να δουλεύει σκληρά για την κατάκτηση του τρίτου συνεχόμενου τίτλου.

Η Γιουβέντους οδηγεί την κούρσα στον βαθμολογικό πίνακα με έξι βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο μετά από 21 αγωνιστικές.

Χθες το βράδυ ο Χιλιανός μέσος παρέλαβε το βραβείο του καλύτερου μέσου στο Gran Gala del Calcio που έγινε στο Μιλάνο.

"Ναι, είναι αλήθεια ότι πέρυσι ήμουν ο πρώτος σκόρερ της Γιουβέντους,"

Θεωρείς ότι αυτό το επίτευγμα ήταν αυτό που σου έδωσε το βραβείο?

"Είμαι στην ευχάριστη θέση να έχω σκοράρει 10 γκολ,ήταν σημαντικό για την ομάδα,είμαι ευγνώμων στους συμπαίκτες μου,επειδή με βοήθησαν τόσο πολύ να σκοράρω τόσα γκολ.

«Πόσο σημαντικοί είναι η ανταγωνιστικότητα στο γήπεδο; 

Είναι τα πάντα.Αυτός είναι ο λόγος που έχουμε κερδίσει δύο τίτλους στη Serie A και τώρα είμαστε πιο κοντά σε ένα τρίτο.

"Είμαστε φαβορί; 

Όχι, όχι, πρέπει να εργαστούμε σκληρά.

«Θα μείνεις στο Τορίνο; 

Ναι, σίγουρα."

Δεν υπάρχουν σχόλια: