JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Παρουσιάστηκαν οι Guilherme και Gabriel Appelt: "Υπερήφανος που θα παίξω στο κλαμπ μαζί με το Del Piero"


Οι Appelt Gabriel Pires (17, μέσος) και Appelt Guilherme Pires (18, επιθετικός) είναι οι δύο πολλά υποσχόμενοι νέοι είπε ο Marotta και ήρθαν στο Τορίνο για την ανασυγκρότηση και το σχεδιασμό της Γιουβέντους για το μέλλον. Λίγες ημέρες μετά την υπογραφή του συμβολαίου τους με τη Γιουβέντους , οι βραζιλιάνοι αδελφοί παρουσιάστηκαν στους υποστηρικτές της Γιούβε, μέσω του «Sky Sports».

Guilherme: “Είμαι ευτυχισμένος, είναι μια μοναδική ευκαιρία που έχει συμβεί σε εμάς. Πρέπει να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας. Ξέρουμε ότι ήρθαμε σε μία από τις καλύτερες ευρωπαϊκές ομάδες. Δεν χρειάζεται λόγια για να περιγράψει την Γιουβέντους είναι ο πιο επιτυχημένος σύλλογος στην Ιταλία. Υπάρχει ο Ντελ Πιέρο που είναι ένα είδωλο για μένα. Ελπίζω να είμαι σε θέση να αγωνιστώ με τον ίδιο και όλη την ομάδα. Είμαι ευτυχής και υπερήφανος για τον αδελφό μου. Ο Gabriel είναι ένας μέσος ο οποίος έχει μεγάλη σωματική δύναμη, αλλά και μεγάλη ποιότητα: είναι σε θέση να οργανώσει το παιχνίδι και να ανακτήσει μπάλες στη μεσαία γραμμή. Η Juve δεν περνάει μια καλή στιγμή, αλλά είμαι σίγουρος ότι του χρόνου θα παλέψουμε για το Σκουντέτο. "

Gabriel: Φτάνουμε σε μια εποχή που η ομάδα δεν πηγαίνει πολύ καλά, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα, γιατί στο επόμενο πρωτάθλημα η Γιουβέντους θα είναι σίγουρα καλύτερη. Είμαι θαυμαστής του ιταλικού ποδοσφαίρο , στη Γιουβέντους θαυμάζω πολύ το Ντελ Πιέρο, είναι ένας απίστευτος παίκτης. Είμαι ήδη ένας από εσάς. Ο Guilherme είναι ισχυρός και έξυπνος. Έχει την ικανότητα να λαμβάνει αποφάσεις πολύ γρήγορα. Έχει την φυσική δύναμη που ιταλικό ποδόσφαιρο απαιτεί. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: