JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

O De Ceglie επιστρέφει στο γήπεδο.

Ακριβώς έξι μήνες από την τελευταία επίσημη εμφανισή του, ο Paolo De Ceglie είναι έτοιμος να επιστρέψει στο γήπεδο. Από τον αγώνα στο San Siro με την Milan τον περασμένο Οκτώβριο στο Μιλάνο έχει να αγωνιστεί καθώς είχε πάθει ζημιά στο γόνατο του». Έκανε έτσι την επανεμφάνιση του με την Primavera του Giovanni Bucaro. Έπαιξε και στα ενενήντα λεπτά εναντίον της Μπολόνια σε έναν αγώνα που τελείωσε 4-0 υπέρ της Juve.

Ένας ακόμα λόγος για να είναι ικανοποιημένος στο τέλος του αγώνα :
«Είμαι ευτυχής, που σήμερα ήταν ένα καλό τεστ. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι το γεγονός ότι δεν είχα προβλήματα στο γόνατο και ακόμη και ο φόβος που αντιμετώπιζα ξεπεράστηκε γρήγορα. Στο τέλος ήμουν πολύ κουρασμένος, αλλά είναι φυσικό μετά από έξι μήνες που είχα να παίξω έναν ανταγωνιστικό αγώνα. Μπορεί να κάνεις όλα τα αναγκαία για την αποθεραπεία σου, αλλά σίγουρα ένα παιχνίδι έχει διαφορετική αξία. Είμαι ευτυχής που κατάφερα να βγάλω και τα 90 λεπτά του αγώνα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: