JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Κιελίνι: "Θέλω να είμαι ηγέτης στο νέο γήπεδο"

Ο Giorgio Chiellini έχει ανακτηθεί πλήρως τη ζημία που υπέστη στην Εθνική και επιστρέφει στη διάθεση του Del Neri.
Ο κεντρικός αμυντικός της Γιουβέντους και της εθνικής ομάδας απαντάει στα μικρόφωνα του «Sky Sport 24».

" Ήλπιζα να είμαι σε θέση να επιστρέψω ήδη την περασμένη εβδομάδα αλλά πριν από τον αγώνα κατά της Κατάνια ένιωθα ακόμα μια μικρή ενόχληση, και προτίμησα να μην το ρισκάρω. Για μένα είναι πάντα δύσκολο να μένεις έξω, αναγκάστηκα να παρακολουθήσω τον αγώνα από τις κερκίδες, έχω υποφέρει τόσο πολύ, ειδικά για την ισοπαλία με την Κατάνια, δυστυχώς χάσαμε δύο υπέρ πολύτιμους βαθμούς ".

Για τη σεζόν που τελειώνει τη έχεις να πεις;
"Αυτή ήταν μια δύσκολη σεζόν από τότε που ήμουν στην Γιουβέντους είναι όταν είχα περισσότερες δυσκολίες".
Το όνομα σου ακούγετε στην αγορά;
" Είναι φυσιολογικό ότι το όνομά μου κυκλοφορεί γύρω από πολλές φήμες, αλλά δεν με νοιάζει. Θέλω να μείνω στην Γιουβέντους".
"Έχω μια μεγάλη επιθυμία να παίξω στο νέο γήπεδο με τη Γιουβέντους. Το νέο σπίτι μας, μέρα με τη μέρα παίρνει μορφή, είναι η «ναυαρχίδα» της ομάδας, " Όλοι εμείς θέλουμε να πάνε εκεί για να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο. Όλοι ανυπομονούμε να προσπαθήσουμε να αναδημιουργήσουμε κάτι σημαντικό. Μετά από δύο δύσκολα χρόνια, υπάρχει η επιθυμία από όλους στην ομάδα. Είμαστε όλοι έτοιμοι να βάλουμε και πάλι την ομάδα στο σωστό δρόμο, η Γιουβέντους θα επιστρέψει κατευθείαν στην κορυφή. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: