JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Κάθε μέρα σενάρια.


Καλησπέρα Juventini ακόμα δεν τελείωσε το φετινό πρωτάθλημα και στις εφημερίδες κάθε μέρα παρελαύνουν πολλά ονόματα υποψήφια να έρθουν στο Τορίνο (Πίρλο, Μοντολίβο, Μπενζεμά, Ερνάντεζ, κ.α.).

Προσωπικά εμένα δεν με αγγίζουν και δεν με άγγιζαν ποτέ τα σενάρια που ο κάθε ένας λανσάρει στη δημοσιότητα κάθε τόσο, παρέλαση ονομάτων στις εφημερίδες και στα σαιτ, θα μου πείτε αυτήν είναι η δουλεία τους, ΝΑΙ συμφωνώ ότι αυτήν είναι η δουλεία τους αλλά εγώ δεν τρώω άλλο παραμύθι, θα τελειώσει το πρωτάθλημα και τότε θα δούμε με τη δεδομένα θα μπει η ομάδα στο μεταγραφικό παζάρι, τότε θα έχουμε μια πλήρης εικόνα .

Η μεταγραφές πρέπει να γίνονται και μετά να ανακοινώνονται, θυμάστε πως λειτουργούσαν οι παράγοντες της ομάδας που αγόρασαν τον Ιμπραίμοβιτς την τελευταία μέρα των μεταγραφών και όλοι είχαν πάθει ΣΟΚ τότε, έτσι πρέπει να αρχίσει να λειτουργεί και πάλι ο μάνατζέρ της ομάδας, όποιος κι αν είναι αυτός, ο Μαρόττα πάντως μέχρι τώρα δεν κατάφερε να μας φέρει κάτι αξιόλογο, πλην των Κράσιτς, Κουαλιαρέλλα και Μάτρι οι υπόλοιποι δεν είναι για την πρωταθλήτρια ΓΙΟΥΒΕ.

Μακάρι η ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να έρθουν μεγάλοι παίκτες, ως τότε κλείστε τ’ αυτιά σας και πορευτείτε με αυτούς που έχουμε.

Καλό βράδυ αδέρφια Juventini.

Δεν υπάρχουν σχόλια: