JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Ένα βήμα μπρος και δυο πίσω.


Χθες η ομάδα έχασε τη μεγάλη ευκαιρία να περάσει τη ρόμα και να είναι κοντά στη θέση που οδηγεί στο champions league, βλέποντας τον αγώνα πίστευα πως έτσι όπως έπαιζε η ομάδα κάποια στιγμή το γκολ θα ερχόταν αργά η γρήγορα αλλά ο προπονητής μας μάλλον είχε άλλη γνώμη πρώτα βγάζει τον Κράσιτς και μετά βγάζει και τον Μάτρι εκεί φίλοι και συνοδοιπόροι μου κατάλαβα ότι σήμερα το σερί μας θα σταματήσει στη Φλωρεντία και δυστυχώς έγινε.

Είναι κρίμα γιατί πολύ πίστεψαν και γω είμαι ένας από αυτούς ότι κάτι άλλαξε στην νοοτροπία της ομάδας μα ο Ντελ Νέρι είναι μάλλον μπερδεμένος με το που βρίσκεται και πια ομάδα προπονεί.

Έμειναν ακόμα 5 αγώνες μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος με Κατάνια εντός , Λάτσιο εκτός, Κιέβο εντός, Πάρμα εκτός και Νάπολι εντός, Κερδίστε τα όλα και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: