JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Άνοιξε την... πόρτα ο Λίπι




Το ενδεχόμενο να αναλάβει ξανά την τεχνική ηγεσία της Γιουβέντους, εφόσον κρίνει ότι τον χρειάζεται, άφησε ανοιχτό ο Μαρτσέλο Λίπι. Ο 63χρονος τεχνικός βρέθηκε κοντά στην επιστροφή του στους «μπιανκονέρι» το περασμένο καλοκαίρι, όμως η υπόθεση δεν προχώρησε και έκτοτε έχει αρνηθεί επανειλημμένως να συνδέσει το όνομά του με τη «Βέκια Σινιόρα», κάτι που φαίνεται πως τώρα έχει αλλάξει...


«Πλέον, υπάρχει μια καινούργια διοίκηση, η καλύτερη που θα μπορούσε να υπάρξει, αφού ο Αντρέα είναι ο νεότερος Ανιέλι που ανέλαβε την προεδρία και αυτό είναι εξαιρετικό για την ομάδα. Έχει μεγάλο ενθουσιασμό, αλλά και ικανότητες», τόνισε αρχικά ο πρώην Ιταλός εκλέκτορας.

Και συνέχισε, αναφορικά με το ενδεχόμενο επιστροφής του στο Τορίνο: «Ποτέ μη λες ποτέ. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι προβάλω την υποψηφιότητά μου. Είναι απλά μια εξήγηση. Έχω πει ότι δε θέλω να καθίσω ξανά σε ιταλικό πάγκο αν δεν το κάνω για λόγους... καρδιάς και η καρδιά με οδηγεί σε μια ομάδα με την οποία έχω ιδιαίτερη σχέση. Αν μια μέρα η Γιουβέντους χρειαστεί τη βοήθειά μου, κάτι που ελπίζω να μη συμβεί ποτέ, θα της την προσφέρω απλόχερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: