JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Πιο επιθετικό ρόλο θα έχει φέτος ο Πογκμπά,σύμφωνα με τον Αλέγκρι.




Ο Αλέγκρι αποκάλυψε τα σχέδιά του όσον αφορά το νεαρό Γάλλο μέσο,λέγοντας πως φέτος θα αγωνίζεται πιο μπροστά.

Ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι είναι ένα από τα πρόσωπα που θα απασχολήσουν το Ιταλικό ποδόσφαιρο τους επόμενους μήνες, καθώς όλοι περιμένουν να δουν τη Γιουβέντους στη μετά-Κόντε εποχή. 
Ο Πογκμπά απασχολεί έτσι κι αλλιώς με τα κατορθώματά του,με τον Ιταλό τεχνικό να αποκαλύπτει τις προθέσεις του για αυτόν.
«Θα προσπαθήσω να τον χρησιμοποιήσω περισσότερο επιθετικά Είναι ένας από τους καλύτερους νέους παίκτες στον κόσμο κι έχει ακόμα πολύ δρόμο για να τελειοποιηθεί.Έχει φυσική δύναμη και είναι άριστος τεχνίτης.Μαζί με το Βιντάλ είναι πολύ σημαντικοί.Χαίρονται που βρίσκονται εδώ κι εγώ χαίρομαι που τους προπονώ».
Ο Πογκμπά από την πλευρά του μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το νέο προπονητή του,λέγοντας πως η μετάβαση στη νέα εποχή είναι εύκολη.

«Ο Κόντε κι ο Αλέγκρι είναι από τους καλύτερους προπονητές και η ατμόσφαιρα παραμένει αρκετά καλή.Είμαι χαρούμενος εδώ.Θέλω να παίξω άμεσα.Δεν με απασχολεί το μέλλον,ζω το σήμερα.Δεν με απασχολεί το συμβόλαιό μου,ούτε έχω κάποιο ραντεβού με τους ανθρώπους της ομάδας για αυτό.Θέλω μόνο να συνεχίσω να τα πηγαίνω καλά στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: