JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Μπουφόν: "θέλω να κερδίσω τρόπαια που δεν κέρδισα ως τώρα"

Ο τερματοφύλακας της εθνικής ομάδας και της Juve μίλησε για τους στόχους του: "Όποιος και βα έρθει στην ομάδα, θα μας βοηθήσει να ανεβούμε επίπεδο, έχω εμπιστοσύνη στην εταιρεία. Θα ήθελα να κερδίσω κάποια τρόπαια που δεν έχω κατακτήσει".

"Δεν έχω προτίμηση στο ποιός παίκτης θα έρθει, όποιος κι αν είναι από τους Higuain και Tevez θα βοηθήσει, δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση, έχω εμπιστοσύνη στην εταιρεία, όποιος κι αν είναι αυτός που θα έρθει είναι ένας πολύ καλός παίκτης που θα μας επιτρέψει την περαιτέρω βελτίωση". Αυτά είπε ο Gianluigi Buffon, σε συνέντευξη Τύπου παρουσιάζοντας το νέο προπονητή BRAGHIN Carrara, στην Τοσκάνη της οποίας ο τερματοφύλακας είναι μέτοχος. 


Και συνέχισε ο νούμερο ένα της Γιουβέντους - "Είναι σημαντικό ότι εγώ και οι συμπαίκτες μου κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να κερδίζουμε. Προφανώς, θα ήθελα να κερδίσω κάποια τρόπαια που δεν έχω κερδίσει μέχρι τώρα", Καταλήγει ο Buffon κάνοντας σαφής αναφορά στο Champions League, το μόνο σημαντικό τρόπαιο που λείπει από την πλούσια τρόπαιοθήκη του Ιταλού τερματοφύλακα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: