JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Τέβες: «Ονειρεύομαι το Τσάμπιονς Λιγκ με την Γιουβέντους»



Πολύ ψηλά… στοχεύει ο Κάρλος Τέβες, καθώς όπως τόνισε χαρακτηριστικά στην παρουσίασή του, το όνειρό του είναι να κατακτήσει το Τσάμπιονς Λιγκ με τη φανέλα της Γιουβέντους.

Ο Αργεντινός επιθετικός δεν βλέπει σαν… βάρος το ότι θα φοράει το νούμερο «10», που είχε ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, ενώ εμφανίστηκε χαρούμενος που θα αγωνιστεί δίπλα σε ένα παίκτη, όπως είναι ο Αντρέα Πίρλο.

«Με την Γιουβέντους αισθάνομαι πραγματικά υποχρεωμένος να κατακτήσουμε και πάλι το πρωτάθλημα. Έτσι το φαντάζομαι και έτσι το βλέπω. Ωστόσο, πέρα από αυτό, το όνειρό μου είναι να κατακτήσω το Τσάμπιονς Λιγκ με τη Γιουβέντους», ήταν αρχικά τα λόγια του.

Όσον αφορά τη φανέλα με το νούμερο «10» του Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, τόνισε: «Σίγουρα είναι μεγάλη ευθύνη για μένα αυτή η φανέλα. Ωστόσο, δεν είναι κάτι που με γεμίζει με άγχος, καθώς και στην Μπόκα φορούσα το “10”, το οποίο φορούσε ο Μαραντόνα. Σέβομαι πάρα πολύ τον Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, είναι ένας πολύ μεγάλος παίκτης και μου αρέσει πάρα πολύ που θα χρησιμοποιώ τη φανέλα που χρησιμοποιούσε και αυτός».

Αναφορικά με το ενδιαφέρον της Μίλαν, αλλά και την παρουσία του στην Γιουβέντους: «Έχω μιλήσει με τον Αντριάνο Γκαλιάνι δύο ή τρεις φορές στη ζωή μου και η τελευταία φορά ήταν πέρυσι. Δεν μπορώ να καταλάβω από πού προέκυψε όλη αυτή η ιστορία με το ενδιαφέρον της Μίλαν. Αισθάνομαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στη Γιουβέντους και θα έχω δίπλα μου παίκτες σαν τον Αντρέα Πίρλο. Πιστεύω ότι με αυτόν στο πλάι μου το παιχνίδι μου θα γίνει πιο εύκολο».

Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο τεχνικός διευθυντής της Γιουβέντους, ο Μπέμπε Μαρότα, ο οποίος είπε: «Παλέψαμε με ξένους και ιταλικούς συλλόγους και τελικά φέραμε στην ομάδα έναν πολύ μεγάλο παίκτη, όπως είναι ο Τέβες. Όσον αφορά το νούμερο “10”, αυτό το φορούν συνήθως μεγάλοι ποδοσφαιριστές, που έχουν έντονα συναισθήματα και τους λατρεύουν οι οπαδοί. Γι’ αυτό και το δώσαμε στον Τέβες». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: