JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

O Giovinco δηλώνει ικανοποιημένος μετά από τη σημείωσει του πρώτο του γκολ για την Εθνική Ιταλίας.



Ο Sebastian Giovinco λέει ότι θα συνεχίσει να δουλεύει σκληρά για να αποδείξει την αξία του μετά την σημείωση του πρώτου του γκολ για την Εθνική Ιταλίας.
Ο επιθετικός της Γιουβέντους άρπαξε την ευκαιρία και σημείωσε το νικητήριο γκολ εναντίον της Ιαπωνίας την Τετάρτη στην 16η εμφάνιση για τη χώρα του.
"Η νίκη εναντίον της Ιαπωνίας,και το πρώτο γκολ για τη χώρα μου, ήταν ένα μεγάλο συναίσθημα",δήλωσε από τη Βραζιλία όπου βρίσκεται για το Κύπελλο Συνομοσπονδιών
"Ήταν ένα ωραίο κομμάτι της εκδίκησης.Όχι στο πρόσωπο των επικριτών μου,αλλά για μένα.
«Είναι κάτι που συμβαίνει από την αρχή της καριέρας μου,λένε ότι δεν μπορώ να παίξω σε υψηλό επίπεδο. Δεν συμφωνώ με αυτό, αλλά δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ. "

Ο Giovinco επέστρεψε στη Γιουβέντους το περασμένο καλοκαίρι, μετά από δύο χρόνια μακριά στην Πάρμα. Σημείωσε 11 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν αμφιβολίες ότι δεν έχει τη σωματική κατάσταση για να είναι συνεπής σε κορυφαίο επίπεδο.
"Έχω κάνει καλό πρωτάθλημα,όχι πολύ καλά όσο θα ήθελα όμως,αλλά εγώ δεν ανησυχώ", πρόσθεσε. ""
Υπήρχαν περιπτώσεις,τη σεζόν 2012-13,όταν ο Giovinco πραγματικά αποδοκιμάστηκε από τους ίδιους τους υποστηρικτές του στο Juventus Stadium.
"Θα ήμουν απογοητευμένος,αν η σχέση με τους οπαδούς της Γιουβέντους έχουν υποστεί ζημιά, θα κοιτάξω να τους ξανακερδίσω σκοράροντας περισσότερα γκολ. "
Ο Giovinco με δικό του γκολ εξασφάλισε τη νίκη στην Ιταλία με 4-3,και μια θέση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Συνομοσπονδιών,τώρα ελπίζει να βρίσκεται στο αρχικό σχήμα για το Σαββατιάτικο παιχνίδι εναντίον της Βραζιλίας.
«Είμαι διαθέσιμος για την επιλογή με την Βραζιλία", πρόσθεσε.«Και θέλουμε τη νίκη για να αποφευχθεί η Ισπανία στον ημιτελικό είναι ένα επιπλέον κίνητρο για μας.Παραμένουν οι καλύτεροι στον κόσμο.
"Λέγοντας ότι και η Βραζιλία δεν είναι τόσο μακριά,ειδικά με το Neymar είδαμε τι κάνει στο Κύπελλο Συνομοσπονδιών μέχρι στιγμής.
«Θα κρατήσω τα πόδια μου στο έδαφος.Θα απλά να αγωνιστώ το Σάββα αλλά ο προπονητής είναι αυτός που έχει την τελική απόφαση. "
Giovinco ήρθε ως αλλαγή για τον Alberto Aquilani και αγωνίστηκε για 30 λεπτά στον αγώνα με την Ιαπωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: