JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Γιορέντε: "Δεν φοβάμαι, έχω πίστη στις δυνατότητες μου"

Ο Γιορέντε μια μέρα πριν φτάσει στο Τορίνο για να ενταχθεί στη Γιούβε μίλησε για αυτή την καινούργια εμπειρία στην καριέρα του, οι πρωταθλητές Ιταλίας είχαν κλείσει την μεταγραφή του Ισπανού επιθετικού από τον Ιανουάριο και αύριο θα ανακοινώσουν επίσημα και την απόκτησή του.
Ο 28χρονος Ισπανός νιώθει ευτυχισμένος που θα μετακομίσει στην Ιταλία για λογαριασμό των πρωταθλητών, καθώς θεωρεί τη Γιουβέντους την καλύτερη ομάδα της χώρας και μία από τις σπουδαιότερες της Ευρώπης.
«Η Γιουβέντους είναι η καλύτερη ιταλική ομάδα και μία από τις κορυφαίες της Ευρώπης. Ανυπομονώ να ξεκινήσει αυτή η νέα περιπέτεια για εμένα. Έχω πίστη στις δυνατότητές μου και δεν φοβάμαι να προκαλέσω τον εαυτό μου να αγωνιστεί ενάντια σε μια διαφορετική ποδοσφαιρική κουλτούρα. Επέλεξα την Γιουβέντους επειδή ήθελα πραγματικά. Μίλησα με τον Κόντε στο τηλέφωνο και για μένα ήταν πάρα πολύ σημαντικό που μου έδειξε ότι πιστεύει σε μένα», ήταν τα λόγια του Γιορέντε στην εφημερία La Stampa.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.