JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Πίρλο: "Περήφανος που συμπλήρωσα 100 συμμετοχές"


Συνέντευξη σε ισπανικό μέσο ενημέρωσης έδωσε ο Αντρέα Πίρλο, λίγες μέρες μετά το απίστευτο γκολ που πέτυχε κόντρα στο Μεξικό, για το Κύπελλο Συνομοσπονδιών, στην 100η του συμμετοχή με το εθνόσημο. Διαβάστε τι δήλωσε για της εθνική Ιταλίας, τα φάουλ του, αλλά και τον Αντσελότι.

Συνέντευξη στην ισπανική "Marca", έδωσε ο Αντρέα Πίρλο, λίγες μέρες μετά το εκπληκτικό απευθείας φάουλ που σημείωσε κόντρα στο Μεξικό για το Κύπελλο Συνομοσπονδιών. Το παιχνίδι αυτό ήταν το νούμερο 100 με τη φανέλα της εθνικής Ιταλίας για τον Πίρλο, ο οποίος παρά τα 34 του χρόνια, παραμένει ακμαιότατος.
Διαβάστε τι δήλωσε στη συνέντευξη που έδωσε:
Αυτό ήταν το 100ο παιχνίδι σου με την εθνική Ιταλίας, πως ένωσες;
Η αλήθεια είναι το ταξίδι μου με την εθνική μέχρι τώρα ήταν ονειρικό. Πρώτον το ότι συμπλήρωσα 100 παιχνίδια είναι ασύλληπτο και δεύτερον το ότι το έκανα στο "Μαρακανά", με κάνει ακόμα πιο περίφανο. Πιστεύω ότι μέχρι τώρα έχω κάνει πραγματικότητα, ό,τι είχα ονειρευτεί.
Πέτυχες και ένα πολύ όμορφο τέρμα στο 100σ σου παιχνίδι με απευθείας φάουλ. Είσαι συνηθισμένος να σκοράρεις με φάουλ όμως.
Υπάρχει πάντα η ελπίδα όταν πάω να εκτελέσω ένα φάουλ, ότι θα σκοράρω. Αν τελικά, είναι και όμορφο το γκολ ακόμα καλύτερα. Στο παιχνίδι με το Μεξικό, όλα μας πήγαν πολύ καλά.
Ένας από τους προπονητές που έχεις περάσει αρκετό καιρό μαζί του είναι ο Αντσελότι. Πιστεύεις ότι τελικά το μέλλον θα τον βρει στη Ρεάλ.
Είναι πολύ καλός προπονητής. Όσον αφορά το μέλλον του όμως δεν ξέρω αν τελικά πάει στη Ρεάλ, ή μείνει στην Παρί Σεν Ζερμέν...
Τι θα μπορούσες να πεις για τον Κάρλο Αντσελότι;
Ο Κάρλο είναι επίσης και πολύ φίλος μου. Όπου κι αν πάει θα τα καταφέρει. Ήμουν πολύ χαρούμενος που συνεργαστήκαμε μαζί. Ο Αντσελότι, έχει ένα τρόπο να κάνει τις ομάδες του επιτυχημένες, να έχουν ένα στυλ. Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία, ότι και στη Ρεάλ να πάει θα την οδηγήσει στα τρόπαια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: