JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

O Kolarov παραδέχεται τις συνομιλίες με την Γιουβέντους.



Ο αμυντικός της Μάντσεστερ Σίτι,  Aleksandar Kolarov αποκάλυψε ότι έχει μιλήσει με τη Γιουβέντους σχετικά με μια πιθανή μετακίνηση του στην Serie Α.
Ο Κολάροφ υπέγραψε στη Σίτι από την Λάτσιο το 2010 έναντι 19 εκατ. λίρες,αλλά ξεκίνησε μόλις 11 παιχνίδια της Premier League την περασμένη σεζόν διότι ο πρώην προπονητής Roberto Mancini έκανε Gael Clichy την υπ 'αριθμό ένα επιλογή.
Ο Kolarov πιστεύει ότι η κατάστασή του δεν θα βελτιωθεί κάτω από το νέο προπονητή Manuel Pellegrini και αναμένει να λάβει μια απόφαση για το μέλλον του σύντομα.
«Είμαι σε επαφή με τον ατζέντη μου, και σύντομα θα καταλάβετε τι μπορεί να συμβεί,"η Γιουβέντους είναι μεγάλη,ομάδα θα μου άρεσε η επιστροφή στην Ιταλία,είπε ο Κολάροφ στο Μάντσεστερ Evening News.
"Είμαι χαρούμενος στην πόλη,αλλά θέλω να παίζω τακτικά,όπως είπα και στον Roberto Mancini.
"Τα χρήματα δεν είναι το παν στη ζωή και δεν έχω κανένα πρόβλημα όσον αφορά την αναθεώρηση του μισθού μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: