JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Zaza: "Στη Γιούβε;Θα ήταν ωραίο να παίξω εκεί "


Ο Simone Zaza είναι ο επιθετικός που βρίσκεται στο κέντρο της αγοράς της Γιουβέντους.  
Μιλώντας στο «Tuttomercatoweb»,ο επιθετικός που ανήκει στην Σαμπντόρια  μίλησε επίσης για το ενδιαφέρον της Γιουβέντους: "Ξέρω ότι οι δύο εταιρείες βρίσκονται σε επαφή. Θα ήταν ωραίο να παίξω εκεί,όλο το  καθεστώς του Ιταλικού ποδοσφαίρου έχει αλλάξει  και επικεντρώνεται στους νέους. Αυτό ισχύει και για μένα και για άλλα παιδιά. 
Ο Zaza ρωτήθηκε για το πώς αισθάνεται που τον έχουν προσεγγίσει μεγάλες ομάδες;  
Αυτό σημαίνει ότι έχω κάνει κάτι καλό, αλλά ξέρω ότι για να παίξω σε ομάδες όπως η Γιουβέντους,η Μίλαν,και τη Νάπολι,έχω ακόμα αρκετό χρόνο μπροστά μου να το  πράξω.Δεν αισθάνομαι ένας κορυφαίος παίκτης. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: