JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Τρελό σενάριο ακούγεται από την Βραζιλία: χρήματα και Marchisio για Σουάρες!,δίνει η Γιούβε.


Από τη Βραζιλία αναπηδά μια απίστευτη φωνή:Η Juventus θα είναι έτοιμη να προσφέρει 10 εκατ. ευρώ και τον Marchisio για να φτάσει στο Luis Suarez. 

 Περίπλοκη  υπόθεση την οποία όμως η διοίκηση Γιουβέντους εργάζεται.  

Ο Suarez αρέσει στον Conte ακριβώς όπως και οι περισσότεροι από τους άλλους που ακούστηκαν για την επίθεση της Γιουβέντους,ο Suarez είναι πιο κατάλληλος για τον τύπο του ποδοσφαίρου που παίχτηκε από την ομάδα του.  
Για να δούμε πόσα σενάρια θα ακούσουμε και θα διαβάσουμε ακόμα;(Το παραπάνω πάντως μου αρέσει).

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

+++Πουλάμε και Βούτσινιτς και παίρνουμε Mkhitaryan μια χαρά μου ακούγετε.