JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Τέβες«Έχω ακόμη ενάμιση χρόνο συμβολαίου και παίζω για έναν σύλλογο που αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου».




O Κάρλος Τέβες θέλησε να... μαζέψει τις δηλώσεις του Αντζελίτσι σχετικά με το θέμα της επιστροφής του στην Αργεντινή και την Μπόκα Τζούνιορς.

Μετά τις δηλώσεις του προέδρου της Μπόκα Τζούνιορς, Ντανιέλ Ανζελίτσι, ότι ο Τέβες θέλει να επιστρέψει στην Αργεντινή και στην ομάδα της καρδιάς του, ο επιθετικός της Γιουβέντους θέλησε να... θολώσει τα νερά.
Ο «απάτσι» τόνισε ότι η ιδέα να επιστρέψει στην πατρίδα του, θα μπορούσε να αλλάξει μέχρι το επόμενο καλοκαίρι όπου και εκπνέει το ισχύον συμβόλαιό του. 
«Το να πάω στο σπίτι μου είναι απλά μια σκέψη που είχα. Δεν θέλω να λέω ψέματα στον κόσμο και στους φιλάθλους. Όμως, είναι μια σκέψη που θα μπορούσε να αλλάξει», είπε αρχικά και συνέχισε:
«Έχω ακόμη ένα χρόνο συμβολαίου και παίζω για έναν σύλλογο που αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου». 

Πηγή: gazzetta.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: