JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Στο Τορόντο από το καλοκαίρι ο Τζιοβίνκο.

Η μεταγραφή του Σεμπαστιάν Τζιοβίνκο στο Τορόντο είναι πλέον επίσημη, με το κλαμπ του MLS να ανακοινώνει την απόκτησή του.

Ο 27χρονος -που κόστισε στην Γιούβε κάτι παραπάνω από 11 εκατ. ευρώ- θα ενταχθεί στο Τορόντο ως ελεύθερος στο τέλος της σεζόν αφού έβαλε υπογραφή σε συμβόλαιο για τρία χρόνια που θα του αποφέρει 6 εκατ. ευρώ ετησίως. «Είμαι ενθουσιασμένος που υπογράφω σήμερα στο Τορόντο και ανυπομονώ να ενταχθώ στην ομάδα το καλοκαίρι. Ακουσα τόσα ωραία πράγματα για την ομάδα και την πόλη και νιώθω ήδη σαν στο σπίτι μου. Μέχρι τότε έχω πολλά πράγματα που πρέπει να ολοκληρώσω με την Γιουβέντους και τους οπαδούς μας. Πάντα έδινα την καρδιά και την ψυχή μου για την Γιούβε» είπε ο Τζιοβίνκο στο πλαίσιο της μεταγραφής.

Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: