JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Matri: "Ευτυχής που είμαι στην πιο επιτυχημένη ομάδα στην Ιταλία"


"O Alessandro Matri δήλωσε σε συνέντευξη του στο «Deejay Football Club» : «Είμαι χαρούμενος γιατί είμαι στην ομάδα με τα περισσότερα πρωταθλήματα στην Ιταλία , Ξέρω ότι άφησα μια σημαντική ομάδα, αλλά ήρθα σε μια κορυφαία ομάδα με διαφορετικούς στόχους από εκείνους της Κάλιαρι . Δεν είναι αλήθεια ότι θα προτιμούσα το Μιλάνο. Μετά από τρία έτη και έξι μήνες στη Σαρδηνία νομίζω πως ο κύκλος μου εκεί έκλεισε και έτσι ήρθα στη Γιουβέντους και πραγματικά νοιώθω υπέροχα » .
"Οι στόχοι μας πλέον είναι πολύ μακριά, δυστυχώς, και η ισοπαλία με την Κατάνια την Κυριακή μας άφησε πίσω στη βαθμολογία, πρέπει να συνεχίσουμε στο πρωτάθλημα να αξιοποιήσουμε στο έπακρο Κάθε ματς που έμεινε μέχρι το τέλος".

ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
"Η ομάδα κατασκευάζει κάτι σημαντικό. Το μεγαλείο της Γιουβέντους γίνεται αντιληπτό από το παρελθόν της που ο καθένας ξέρει, αλλά και από την κοινωνία και τους άλλους παίκτες που παίζουν εδώ. Για το ματς με τη Λάτσιο; Θα είναι μια δύσκολη πρόκληση, επειδή η Λάτσιο αγωνίζονται για έναν πολύ σημαντικό στόχο όπως και εμείς . " Το μέλλον μου; Ελπίζω να μείνω στην Γιουβέντους. Μια εμπειρία στο εξωτερικό; Με ενδιαφέρει, αλλά δεν είναι του παρόντος γιατί έχω έρθει στη Γιουβέντους, που ήταν ο στόχος μου και θέλω να μείνω εδώ . "

Δεν υπάρχουν σχόλια: