JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Φτάνουν σιγά σιγά οι Πρωταγωνιστές στη Μαδρίτη.

Άρχισαν να έρχονται οι παίκτες για την αναμέτρηση Γιούβε-Ρεάλ, κατά την άφιξή του, ο Pavel Nedved μίλησε στην Tuttosport λεγοντάς: "Το Παιχνίδι αυτό είναι περισσότερο όμορφο τώρα από όταν ήμουν ποδοσφαιριστής δεν μπορώ να αντισταθώ γιατί είναι για καλό σκοπό" 

Ο Ciro Ferrara, μίλησε επίσης πριν από το παιχνίδι στο Μπερναμπέου μεταξύ των θρύλων της Ρεάλ Μαδρίτης και της Γιουβέντους: "Αυτή τη στιγμή είμαι προετοιμασμένος για τον αγώνα απόψε από σεβασμό για την ιστορία της Ρεάλ Μαδρίτης και της Γιουβέντους, θυμάμαι τον Μιγιάτοβιτς και το γκολ του στον τελικό του Champions League, ο zizou έχει μεγάλο χάρισμα και νομίζω ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα να είναι προπονητής ή παίκτης, νομίζω ότι θα κάνει καλό στο έργο του Αντσελότι, μαζί μας δυο χρόνια ήταν πολύ καλό", μίλησε επίσησ και για τον Ιγκουαίν: "Μπορώ να πω μόνο αυτό, ο Higuain έχει την τύχη να μην χαρακτηρίζεται από μένα" ... (γέλιο).

Δεν υπάρχουν σχόλια: