JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Ο εκπρόσωπος του De Ceglie αρνήθηκε της φήμες για ενδιαφέρον της Μίλαν.




Δεν υπάρχει καμία αλήθεια σε εκθέσεις ότι η Μίλαν έχει δείξει ενδιαφέρον για τον Paolo De Ceglie,λέει ο πράκτορα αμυνόμενου της Γιουβέντους.
Ο αριστερός μπακ έχει συνδεθεί με μια σειρά από συλλόγους, αφού αγωνίστηκε για την κανονική δράση στο Τορίνο,και η Μίλαν είναι μόνο μια από αυτές.
"Ο De Ceglie στη Μίλαν είναι κάτι που έχω διαβάσει στις εφημερίδες, αλλά προσωπικά δεν έχω ενημερωθεί για τίποτα", είπε ο Carlo Pallavicino στο Milan News.
"Ως εκ τούτου νομίζω ότι θα ήταν άχρηστο να σχολιάσω περαιτέρω αυτές τις αβάσιμες φήμες».
Η 26χρονός Ιταλός αμυντικός εμφανίστηκε σε μόλις 18 παιχνίδια για την Γιουβέντους σε όλη την Serie A, το Champions League και Coppa Italia το 2012-13.

Δεν υπάρχουν σχόλια: