JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Paul Pogba:«Το μέλλον μου;Στη Juventus φυσικά »




Ο Paul Pogba έχει την ευκαιρία σήμερα για μια ακόμη φορά να επιβεβαιώση ότι το μέλλον του είναι με τη Γιουβέντους ενω,οι σχέσεις με την επιστροφή στην Αγγλία συνεχίζονται.

Ο πρώην παίκτης  Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει συνδεθεί τις τελευταίες εβδομάδες, με την επιστροφή αυτό το καλοκαίρι στην Premier League, με την Μάντσεστερ Σίτι να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται.

Ωστόσο μπροστά στους δημοσιογράφους ο 20χρονός Γάλλος μέσος δεν είχε χρόνο για να προβληματιστεί σχετικά με το πού βλέπει τον εαυτό του την επόμενη σεζόν.
«Παίζοντας με την εθνική ομάδα μου αισθάνομαι εξαιρετικά»,ξεκίνησε  να λέει ο Pogba στους δημοσιογράφους σήμερα από τη βάση κατάρτισης της εθνικής Γαλλίας.
"Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στο Παγκόσμιο Κύπελλο, έχω εργαστεί σκληρά για αυτή την ευκαιρία και αισθάνομαι τυχερός να είμαι σε θέση να κάνω το μεγαλύτερο μέρος του.
"Εδώ θα αποδείξω την αξία μου. Ελπίζω να είμαι 100% έτοιμος και  να δώσω τα πάντα και  την εμπειρία που έχω αποκομίσει.
"Την επόμενη σεζόν που θα αγωνίζεσαι;Στη Juventus φυσικά. Εδώ είμαι καλά, είμαι στην ευχάριστη θέση να φοράω αυτήν την ένδοξη φανέλα. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: