JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Μας αποχαιρέτησε ο Del Neri.

H Juventus έκλεισε τη σεζόν με μια ακόμη ισοπαλία εναντίον της Napoli, ο Gigi Del Neri στο τέλος του αγώνα επανέλαβε πως ήταν μια δύσκολη σεζόν, «Το να είσαι σε μια χρόνια με σχεδόν καινούργια ομάδα ήταν ένα δύσκολο εγχείρημα, θα μπορούσαμε όμως να πάμε καλύτερα. Ξεκινήσαμε καλά και στον πρώτο γύρο βρήκαμε ένα καλό ρυθμό. Στη συνέχεια, από τον Ιανουάριο και μετά, όλα πήγαν στραβά. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι συναντήσαμε πολλές δυσκολίες, καθαρά, έχοντας χάσει τρεις αγώνες στη σειρά, θα μπορούσαμε να πάμε πιο ψηλά, αλλά δεν έχουμε καταλάβει. Υπήρξαν επίσης επεισόδια, τα οποία δεν μας βοήθησε, σαν την ισοπαλία εναντίον της Κατάνια που χάσαμε τους 3 βαθμούς στα τελευταία δευτερόλεπτα ... Το θετικό είναι ότι, για μένα ήταν μια ακόμα εμπειρία εδώ στο Τορίνο. Ανέδειξα νέους παίκτες και μπορώ να δώσω στον κύριο Elkann δίκιο όταν είπε ότι έχω κάνει σπουδαία αφανή και βρώμικη δουλειά ».

Ο Del Neri στη συνέχεια, υπερασπίστηκε τους παίκτες, «Πολλοί από αυτούς δεν είχαν ποτέ παίξει σε αυτό το επίπεδο. Χρειάζονται χρόνο για να αποκτήσουν εμπειρία, και χρειάζεται υπομονή, αν και αντιλαμβάνομαι ότι η Γιουβέντους δεν μπορεί να έχει. Εξακολουθώ να είμαι περήφανος που έχω δουλέψει σ’ αυτήν την ομάδα. Έχω μια καλή σχέση με όλους και είμαι βέβαιος ότι θα συνεχιστούν ακόμη και πέρα ​​από τον κόσμο του ποδοσφαίρου».

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν όντως θα επιστρέψει στην Atalanta, προτίμησε να απαντήσει με λίγη δόση χιούμορ: «θα πάω στις Μαλβίδες, για διακοπές»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: