JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Γιορέντε: "Κάνουμε πολύ καλή δουλειά".

Ο νεοσποκτηθείς επιθετικός της Γιουβέντους, Φερνάντο Γιορέντε μίλησε για την προετοιμασία της ομάδας και πως περνάει στην ομάδα αυτές τις πρώτες μέρες: «Κάνουμε πολύ καλή δουλειά, αλλά θα πρέπει να προετοιμαστούμε αρκετά καλά για την νέα σεζόν. Δεν μου αρέσει να μιλάω για αριθμούς, αλλά αν συνεχίσουμε έτσι την εκπαιδεύσει μπορώ να πω ότι θα πάμε πολύ καλά ».

"Είμαι πολύ χαρούμενος που είχα την μεγάλη επιθυμία να φτάσω στην Juve και παίρναμε καλά με τους συμπαίκτες μου, οι οπαδοί είναι απίστευτοι".


Ο Fernando Llorente είναι ευχαριστημένος με το έργο που γίνετε στο Chatillon για την επόμενη σεζόν, «Η μέθοδος του Conte είναι πολύ καλή, είμαι στην ευχάριστη θέση να εργάζομαι μαζί του, κάνουμε μια καλή δουλειά, αλλά θα πρέπει να προετοιμαστούμε για την επόμενη σεζόν. Όσο για γκολ; Δεν μου αρέσει να μιλάω για αριθμούς. Ξέρω ότι λειτουργό καλά, αν πάω έτσι μπορώ να κάνω πολύ καλά πράγματα. Θα είναι καλά με τον Τέβεζ; Τα πάω πολύ καλά με όλους τους συμπαίκτες μου, ο carlitos είναι ένας σπουδαίος παίκτης. Ήθελα να παίξω στην juve, γι 'αυτό ήρθα στην Ιταλία. εδώ μπορώ να βελτιωθώ, για μας πιο σημαντικός στόχος είναι να κερδίσουμε για τρίτη συνεχή χρονιά τον τίτλο. Το να είσαι πρωταθλητής είναι το όνειρο του καθενός, θα δώσω τα πάντα για να τα καταφέρουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: