JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Liorente: "Η Γιούβε έχει μεγάλους παίκτες"

Ο Fernando Llorente από το Σαν Φραντσίσκο όπου βρίσκεται, σε συνέντευξή του στην επίσημη ιστοσελίδα της Γιουβέντους τόνισε τη δύναμη της Juve. Εδώ είναι τα λόγια του, όπως τα πήραμε  από το tuttojuve.com: 

"Αισθάνομαι πολύ καλά, είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ στο Σαν Φρανσίσκο, είναι μια πολύ όμορφη πόλη, αύριο ξεκινάμε με την Έβερτον και νομίζω ότι είναι ένας καλός αντίπαλος για να αρχίσουμε. Buffon, Pirlo, Chiellini, Bonucci, όλοι είναι μεγάλοι παίκτες. Η Γιούβε είναι μια εκπληκτική, μια υπέροχη, μια απίστευτη ομάδα, διότι δεν είναι φυσιολογικό πράγμα σε μια ομάδα να έχει τόσους πολλούς μεγάλους παίκτες. Κι άλλες ομάδες, ίσως, να έχουν πολλούς μεγάλους παίκτες, όπως αυτούς, όμως, εδώ είναι διαφορετικά: εδώ είναι όλοι φίλοι μεταξύ τους, μεγάλοι σύντροφοι και είμαι πολύ καλά εδώ στην ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: