JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

O Kolarov ανταποκρίνεται στις φήμες για τη Γιουβέντους.



Ο Aleksandar  Kolarov  ελπίζει να πείσει τον προπονητή της Μάντσεστερ Σίτι  ManuelPellegrini για την ικανότητά του,αλλά έχει αφήσει την πόρτα ανοιχτή για μια πιθανή κίνηση για την Γιουβέντους.

Οι πρωταθλητές Ιταλίας έχουν συνδεθεί με την πρώην παίκτη της Λάτσιο,ακόμη και αν στη Γιουβέντους έχουν επιβεβαιώσει ότι δεν μπορούν να αγοράσουν,εκτός εάν οι πωλήσεις δεν πραγματοποιηθούν πρώτα.
"Είμαι χαρούμενος στην Σίτι και είναι πρόθεσή μου να παραμείνω εδώ,"είπε ο 27χρονός παίκτης στην Tuttosport . "Θέλω να παίξω όσο το δυνατόν περισσότερο για να δείξω στον Pellegrini της ιδιότητες μου.

"Θέλω να παραμείνω στο Μάντσεστερ,αλλά είναι λογικό ότι θα πρέπει να μπορούν να μου δώσουν χρόνο στην ομάδα,αν δεν μπορούν να μου το πουν και τότε θα πρέπει να αξιολογήσω μερικά πράγματα.

"Είναι ωραίο να γνωρίζω ότι ένα σημαντικό και διάσημο club,όπως η Γιουβέντους ενδιαφέρεται για εμένα, αλλά δεν είμαι το μόνο πρόσωπο που θα έχουν λόγο για το μέλλον μου.

«Αν κάτι πρόκειται να συμβεί,τότε θα πρέπει να αποφασιστεί από τα δύο σωματεία πρώτα ...
"Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι ήμουν χαρούμενος στην Ιταλία και μου αρέσει το ποδόσφαιρο εκεί."
Ο αριστερός μπακ έχει συνδεθεί επίσης με μια πιθανή κίνηση στην Γαλατασαράι τις τελευταίες ημέρες. "Δεν ξέρω τίποτα, ειλικρινά."
Ο Σέρβος διεθνής εντάχθηκε στη Σίτι το 2010 από την Λάτσιο για ένα ποσό της τάξεως των  18εκ €.

Δεν υπάρχουν σχόλια: