JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Tevez: "Ηρθα στη Γιούβε για να γράψω ιστορία"

Σίγουρος για την επιλογή του να μετακομίσει στο Τορίνο για λογαριασμό της Γιουβέντους και παράλληλα γεμάτος αισιοδοξία για το μέλλον του στην ομάδα εμφανίστηκε ο Κάρλος Τέβες.
Ο Αργεντινός επιθετικός θέλει να γράψει… ιστορία στη Γιουβέντους και νιώθει έτοιμος να τη βοηθήσει, ώστε να πάει όσο πιο μακριά γίνεται στο Τσάμπιονς Λιγκ: «Ήρθα στη Γιουβέντους για να γράψω ιστορία. Θέλω να γεμίσω μερικές ακόμα σελίδες στο πετυχημένο βιβλίο αυτής της ομάδας. Γνωρίζω, ότι οι οπαδοί της Γιουβέντους ονειρεύονται την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ και εγώ από τη μεριά μου θέλω να τους ενημερώσω ότι θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις, ώστε να το καταφέρουμε», είπε αρχικά ο έμπειρος φορ για να συνεχίσει:
«Αποδέχθηκα αμέσως την πρόταση της Γιουβέντους. Πρόκειται για μια σπουδαία ομάδα και δεν έχω καμία αμφιβολία για αυτό. Όσο για την φανέλα με τον αριθμό «10», είναι τιμή για μένα να τη φοράω. Γνωρίζω πως είναι ιδιαίτερος αριθμός αυτός για τους οπαδούς, αλλά και την ιστορία του συλλόγου και επιθυμία μου είναι να συνεχίσω όλα όσα πρεσβεύει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: