JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Κουαντράντο: "Η καλύτερη επιλογή για μένα η Γιούβε"

Ο Juan Cuadrado στην πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης της Γιουβέντους έδειξε τον ενθουσιασμό του για την ένταξη του στους Μπιανκονέρι, τους οποίους ονόμασε νούμερο ένα επιλογή του μετά την άφιξή του από την Τσέλσι ως δανεικός.


Ο κολομβιανός διεθνής, ο οποίος έχει αρχίσει προπονήσεις με τους νέους του συμπαίκτες από την Τρίτη, υπογράμμισε την ετοιμότητά του να κάνει το ντεμπούτο του εναντίον της Ρομά αυτή την Κυριακή.

Άρχισε λέγοντας: "Η Γιουβέντους είναι το καλύτερο μέρος για μένα. Έχω εκπαιδευτεί σκληρά αυτό το καλοκαίρι και νιώθω έτοιμος τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά για αυτή τη νέα πρόκληση".

"Ο αγώνας με τη Ρόμα θα είναι μια σκληρή αναμέτρηση, αλλά είμαστε έτοιμοι για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Ελπίζω ότι μπορώ να παίξω ένα μέρος αυτό το Σαββατοκύριακο. "

Παίζοντας για τους πρωταθλητές Ιταλίας ο 27χρονος κολομβιανός έχει την ευκαιρία να δείξει τα δόντια του στο Champions League καθώς με την Τσέλσι πήρε μόνο μια πρώτη γεύση ως αλλαγή στο δεύτερο μισό του αγώνα στους 16 εναντίον της Παρί Σεν Ζερμέν την περασμένη σεζόν.

Η προοπτική του να παίζει σε ανταγωνισμό κορυφαίο σύλλογο της Ευρώπης είναι κάτι που ο Cuadrado παραδέχθηκε ότι το απολαμβάνει μόλις μία ημέρα μετά την κλήρωση και έχει στο μυαλό του της Μάντσεστερ Σίτι, Σεβίλλη και Γκλάντμπαχ.

"Είμαι στην ευχάριστη θέση να είναι σε θέση να παίξω για αυτή τη μεγάλη ομάδα στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ενώ οι ομάδες που θα παίξουμε δεν είναι εύκολες, εμείς θα δώσουμε όλοι μας το 100% για να φθάσουμε στα νοκ-άουτ παιχνίδια. "

Φημίζεται για την ευελιξία του στο γήπεδο, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του ως δεξιός μπακ πριν από τη μετάβαση σε πιο επιθετικούς ρόλους στην πτέρυγα, ο κολομβιανός έδωσε έμφαση στην ευελιξία του για να παίξει οπουδήποτε θελήσει ο νέος προπονητής του Massimiliano Allegri.

Και αφού απέκτησε την κατάλληλη εμπειρία στη Serie A με της Ουντινέζε, Λέτσε και Φιορεντίνα, εξέφρασε το ενδιαφέρον του να πιέσει για την από προηγούμενες εμπειρίες του στη Serie A.

"Έχω συνηθίσει να παίζω σε ένα σύστημα 3-5-2 και 4-3-3 από το χρόνο μου στην Φιορεντίνα, αλλά είμαι περισσότερο από ευτυχής και είμαι σε θέση να λειτουργήσω σε όποιο σχηματισμό ο προπονητής αποφασίζει.
Ο χρόνος μου με τις Φιορεντίνα, Λέτσε και Ουντινέζε με βοήθησε να αναπτυχθώ ως παίκτης και τώρα θα κοιτάξω να επωφεληθώ πλήρως από τις ευκαιρίες που μου προσφέρει εδώ η Γιουβέντους."


Ο Κολομβιανός άσος επέλεξε το νούμερο 16 στη νέα του φανέλα. Ξεναγήθηκε στο μουσείο και στο γήπεδο της Γιούβε και έμεινε εντυπωσιασμένος ενώ υπόγραψε και αυτόγραφα στου φίλους της ομάδας που βρέθηκαν στη μπουτίκ του συλλόγου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: