JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Γιορέντε: "Θα μείνει για πάντα μέσα στην καρδιά μου η Γιούβε"


Αποφασιστική ήταν η συμβολή των οπαδών της Γιουβέντους στην καλή πορεία του Φερνάντο Γιορέντε στους «μπιανκονέρι», όπως τόνισε ο ίδιος ο Ισπανός επιθετικός, λίγο πριν ολοκληρώσει τη μεταγραφή του στη Σεβίλλη που θα είναι και αντίπαλος της Γιούβε στον 4ο όμιλο του Champions League.
 
Η διετία του 30χρονου διεθνή Ισπανού στην πρωταθλήτρια Ιταλίας δεν ήταν η ιδανική, αλλά ο ίδιος επιμένει ότι ο κόσμος τον έκανε να νιώσει ευπρόσδεκτος στο Τορίνο από την πρώτη μέρα. Αποχωρεί από την Γιουβέντους έχοντας πετύχει 27 γκολ σε 92 συμμετοχές και έχοντας κατακτήσει πέντε τίτλους νε τα ασπρόμαυρα.
 
«Ηταν μεγάλη χαρά για μένα το ότι πέρασα δύο χρόνια της ζωής μου στη Γιουβέντους και βέβαια η συνύπαρξη με τους συμπαίκτες μου και με όλους εσάς, τους οπαδούς της ομάδας. Ζήσαμε θριάμβους, χαρές και μαγικές στιγμές. Ευχαριστώ την οικογένεια της Γιούβε για την αγάπη που μου έδειξε. Θα μείνει για πάντα μέσα στην καρδιά μου», έγραψε ο Γιορέντε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: