JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Τέβεζ: "Η καρδιά μου παραμένει μαζί σας, Γιούβε συνέχισε να γράφεις ιστορία"

Ανοικτή επιστολή με αποδέκτη τη Γιουβέντους έστειλε ο Κάρλος Τέβες, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη και την υποστήριξή του προς τους «μπιανκονέρι».
 

Ο Αργεντινός επιθετικός αποχώρησε από την πρωταθλήτρια Ιταλίας ένα χρόνο πριν από τη λήξη του συμβολαίου του, προκειμένου να επιστρέψει στην πατρίδα του και την Μπόκα Τζούνιορς, από όπου ξεκίνησε την καριέρα του.
 
«Οι σκέψεις και ένα κομμάτι της καρδιάς μου παραμένουν μαζί σας. Ενιωσα σαν στο σπίτι μου από την πρώτη μέρα που βρέθηκα στο Τορίνο. Η Γιούβε με έκανε να ανακαλύψω και πάλι το κίνητρο και την πρόκληση μέσα μου θα είμαι πάντα ευγνώμων και θα σας υποστηρίζω από την Αργεντινή για να γράψετε ιστορία», έγραψε ο Τέβες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: