JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Ας πάει όπου θέλει όχι στη Γιούβε μας.!!!


Διάβασα σήμερα ρεπορτάζ από την Ιταλία (το ανέβασα κι εγώ στο Blog) που λένε πως στη Γιουβέντους σκέφτονται να φέρουν τον Ζλάνταν Ιμπραίμοβιτς, δεν ξέρω πως σας ακούστηκε αυτή η είδηση εσάς, εμένα όμως μου δημιούργησε ανάμεικτα συναισθήματα.


Αμέσως μου ήρθαν πολλά στο μυαλό μου, θυμάμαι την 31η Αυγούστου του 2004, όταν στα τελευταία λεπτά κυριολεκτικά της μεταγραφικής περιόδου ο Μότζι ανακοίνωνε την απόκτηση του Σουηδού που έφερε ντελίριο ενθουσιασμού στις τάξεις των τιφόζι, ήρθε και μαζί με τους άλλους παικταράδες μας η Γιούβε κατέκτησε 2 πρωταθλήματα 2005 και 2006 (μας τα αφαίρεσαν άδικα). Θυμάμαι έπειτα το καλοκαίρι του 2006 που από τον ουρανό όπου βρισκόμασταν (κατάκτηση μουντιαλ από την Ιταλία) βρεθήκαμε στα τάρταρα (υποβιβασμό της Γιούβε στη Serie B), θυμάμαι επίσης πως ο "κύριος" Ιμπραίμοβιτς έφυγε από την Γιούβε εκείνο το καλοκαίρι του 2006, ως γνήσιος μισθοφόρος παράτησε την μεγάλη μας αγάπη και την έκανε για Μιλάνο μεριά και πήγε σε αυτούς που έστησαν όλο αυτό το άθλιο δήθεν σκάνδαλο για πάρουν κάποιο τίτλο, θυμάμαι που εγώ, όπως και εκατομμύρια Γιουβεντίνοι ανα τον κόσμο σιχαθήκαμε τον προδότη Σουηδό για αυτή του τη συμπεριφορά.

Δεν ξέρω πως σκέφτεστε εσείς, εγώ όμως σαν οπαδός της Γιούβε δεν γουστάρω να επιστρέψει στη Γιούβε ο μισθοφόρος Σουηδός, μπορεί να κάνω λάθος, μπορεί αν έρθει να βοηθήσει την ομάδα, μπορεί πολλούς από εσάς να σας ξεσηκώσει η επιστροφή του, μπορεί πολλοί συνοπαδοί μας να πάνε στο αεροδρόμιο να τον υποδεχτούν, αλλά εγώ δεν ξεχνώ πως άφησε την ομάδα όταν περνούσε δύσκολες στιγμές, δεν ξεχνώ που πανηγύρισε τον ίδιο τίτλο με δυο ομάδες, τέλος θέλω να πω πως η Γιούβε πλέον ανανεώνεται δεν αναπαλαιώνεται.

Ας πάει όπου θέλει όχι στη Γιούβε μας.!!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

μακρια απο μας ο 40 νταρης

Juve-ntinos.!!! είπε...

Να πάει όπου θέλει τα ασπρόμαυρα δεν πρέπει να τα ξαναφορέσει ο προδότης.