JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

ΒΙΝΤΑΛ : «ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ!»

«Αν είχαμε το καλύτερο κέντρο στον κόσμο στη Γιουβέντους; Σίγουρα με τον Πίρλο και τον Πογκμπά είμασταν πολύ δυνατοί,πολύ ταλαντούχοι και πολύ εκρηκτικοί σε αυτόν τον τομέα.Δυστυχώς,στον τελικό αυτό δεν ήταν αρκετό.Ελπίζω με τη Μπάγερν να έχω περισσότερη τύχη.Ήταν πολύ εκνευριστικό για εμάς στη Γιούβε στο τέλος ενός τόσο δύσκολου δρόμου να φτάνουμε τόσο κοντά στο τρόπαιο.»

«Στο 2-1 ήμουν σίγουρος πως θα ισοφαρίσουμε και θα κερδίσουμε στα πέναλντι.Ευτυχώς η κατάκτηση του Κόπα Αμέρικα με γέμισε χαρά.»

«Η ήττα από την Μπαρτσελόνα διαδραμάτισε ρόλο στο να φύγω από τη Γιουβέντους,καθώς κάθε παίκτης θέλει να σηκώσει το Τσάμπιονς Λιγκ και θεωρώ ότι με τη Μπάγερν μπορώ να το καταφέρω αυτό.»‪#‎LaCapolista‬

Δεν υπάρχουν σχόλια: