Επέστρεψε μετά από τέσσερις μήνες, πανηγύρισε τη νίκη επί της Παλέρμο και στις δηλώσεις του αποθέωσε τους πάντες. Ο λόγος για τον Αντόνιο Κόντε.
«Ποιος να το έλεγε ότι θα σας λείψω, ε; Κι όμως, μου λείψατε ακόμη κι εσείς, οι δημοσιογράφοι», είπε χαμογελώντας στο Sky Sport Italia ο προπονητής της Γιουβέντους μετά το τέλος του αγώνα με την Παλέρμο και συνέχισε: «Είναι φυσιολογικό να μου έχει λείψει η μυρωδιά του γρασιδιού και αυτούς τους τέσσερις μήνες ένιωσα πολύ πόνο γιατί δεν μπορούσα να είμαι δίπλα στην ομάδα σε αυτά τα 90-95 λεπτά του κάθε αγώνα. Η ομάδα, όμως, συμπεριφέρθηκε άψογα, αντέδρασε με εκπληκτικό τρόπο και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους. Εχω σπέσιαλ ποδοσφαιριστές, έχουμε σπέσιαλ διοίκηση, γενικά είμαστε μια ξεχωριστή ομάδα! Μπορώ να πω, πάντως, ότι αυτή η εμπειρία θα μας δυναμώσει κι άλλο».
Από εκεί και πέρα, ο Κόντε αναφέρθηκε στους βοηθούς του, Αντζελο Αλέσιο και Μάσιμο Καρέρα, λέγοντας πως «το έλεγα από πέρυσι ότι έχω ένα εκπληκτικό τιμ συνεργατών και θέλω να ευχαριστήσω τον Αλέσιο και τον Καρέρα γιατί τα πήγαν μια χαρά και χειρίστηκαν σωστά όλες τις καταστάσεις που αντιμετωπίζαμε».

Επειδή, όμως, ο Κόντε δεν είναι συνηθισμένος να λέει μόνο καλά λόγια, δεν έλειψε και το... μήνυμα προς τους παίκτες του για τις πολλές χαμένες ευκαιρίες στο Παλέρμο.

«Πρέπει να σκοράρουμε περισσότερο. Αν δεχόμασταν την ισοφάριση σήμερα στις καθυστερήσεις, στο κόρνερ που κέρδισε ο αντίπαλος, θα είχα κλείσει τους παίκτες για δύο μέρες στα αποδυτήρια και θα κάναμε προπονήσεις εδώ, σε αυτό το γήπεδο, μέχρι την Τρίτη! Θα ήταν έγκλημα αν χάναμε βαθμούς σήμερα μετά από τέτοια εμφάνιση σε τόσο δύσκολο αγωνιστικό χώρο».

Τέλος, ο τεχνικός της Γιούβε ευχαρίστησε «τον πρόεδρο Ανιέλι γιατί πάντα ήταν και είναι στο πλευρό μου και γενικά η διοίκηση χειρίστηκε άψογα το όλο θέμα και δεν επέτρεψε στην ομάδα να νιώσει ότι είναι χωρίς προπονητή για τέσσερις μήνες».