JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Μπουφόν: «Δεν θέλω τα χρήματα κάποιου άλλου»

Στις διαπραγματεύσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Γιουβέντους αναφέρθηκε ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν, μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου μετά τη νίκη (1-0) στην έδρα της Παλέρμο. Ο αρχηγός της «Γηραιάς Κυρίας» τόνισε ότι για εκείνον δεν έχουν σημασία τα χρήματα ή διάρκεια της συνεργασίας τους, αφού θέλει να συνεχίσει πιο πολύ για τον εαυτό του.
«Είμαστε κοντά σε συμφωνία, αλλά χρειάζεται να συζητήσουμε τη διάρκεια του συμβολαίου. Επειδή εγώ θα ήθελα να μην είναι για πολλά χρόνια», ανέφερε αρχικά ο διεθνής πορτιέρο και πρόσθεσε:

«Δεν θέλω να πάρω τα χρήματα κάποιου άλλου χωρίς να το αξίζω. Είχα μία σημαντική καριέρα και νομίζω ότι μπορώ να συνεχίσω για άλλα δύο ή τρία χρόνια. Έχω ακόμα ορισμένα κίνητρα και στόχους. Πιο πολύ αφορά την αυτοεκτίμησή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: