Ο Αντόνιο Κόντε στηρίζει τους Καναβάρο και Γκράβα, θεωρεί άδικη την ποινή τους και την αφαίρεση βαθμών στη Νάπολι ενώ κάνει τον απολογισμό του 2012.
 
«Νιώθω κοντά στους παίκτες που έχουν αποκλειστεί. Στον Καναβάρο και τον Γκράβα, αλλά και στην Νάπολι γενικά. Θα πρέπει να τιμωρηθούν όσοι το αξίζουν και όχι εκείνοι που αρνήθηκαν να κάνουν ορισμένα πράγματα και γι΄ αυτό το λόγο δεν προχώρησαν σε καταγγελία», ανέφερε αρχικά ο τεχνικός της Γιουβέντους σχετικά με τις τιμωρίες στους Καναβάρο και Γκράβα αλλά και την αφαίρεση βαθμών στη Νάπολι.
Για τη δική του ποινή, η οποία τον έχει φέρει μακριά από τον πάγκο της Γιούβε ανέφερε μεταξύ άλλιων: «Νομίζω ότι είμαι πιο δυνατός τώρα, μετά τον αποκλεισμό μου. Μου προκαλεί όμως μεγάλη στενοχώρια το γεγονός ότι είμαι εκτός εδώ και τέσσερις μήνες, που δεν έχω επαφή με τους παίκτες μου και έχασα πολλά. Δούλεψα πολύ σκληρά και προσπάθησα να βγάλω κάτι εποικοδομητικό από αυτή την αρνητική εμπειρία, αλλά είναι καλύτερο και πιο έξυπνο μέσω αυτών των ευκαιριών να βγαίνεις πιο δυνατός και εγώ νομίζω ότι τα κατάφερα».
Ο Κόντε αναφέρθηκε και στη κορυφαία στιγμή για το 2012, όπου δεν ήταν άλλη από την κατάκτηση του πρωταθλήματος: «Το τελευταίο σφύριγμα στη Τεργέστη όπου κατοχυρώθηκε και η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Όλοι μας γίναμε μια αγκαλιά και το γιορτάσαμε. Αυτό ήταν το καλύτερο που συνέβη το 2012».
Πάντως και το θέμα τον μεταγραφών συζητήθηκε με τον 43χρονο τεχνικό να αναφέρει: «Δεν θα αλλάξουμε πολύ τον Γενάρη. Θα κάνουμε κάποιες έξυπνες κινήσεις όπως τον Ιούνιο και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε τα κενά που υπάρχουν. Ο Μπαλοτέλι έχει τα χαρακτηριστικά ενός σπουδαίου παίκτη, αλλά κοστίζει όσο και η… Μόνα Λίζα οπότε δεν έχουμε την πολυτέλεια για τέτοιους ποδοσφαιριστές».