JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Επανέρχεται για Ντόρια η Γιουβέντους.


Μετά την αρνητική απάντηση τηςΜποταφόγκο στην πρόταση που είχε καταθέσει προ καιρού ηΓιουβέντους, οι Ιταλοί είναι έτοιμοι να επανέλθουν για την περίπτωση του Ματσέντο Ντόρια.

Σύμφωνα με πηγές από την Ιταλία, οι "μπιανκονέρι" κατέθεσαν προσφορά ύψους 4,5 εκατομμυρίων ευρώ για το νεαρό στόπερ, την οποία όμως ο πρόεδρος του βραζιλιάνικου κλαμπ, Μαουρίτσιο Ασουνσάοαπέρριψε προ ημερών.

Ωστόσο, ο 18χρονος στόπερ εξακολουθεί να αρέσει στον Αντόνιο Κόντε και στη "Γιούβε" είναι διατεθειμένοι να επανέλθουν με καλύτερη πρόταση προκειμένου να τον κάνουν δικό τους.

«Προς το παρόν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος που βρίσκομαι σε μια ομάδα που με φροντίζει και όπου έχω χρόνο συμμετοχής. Βέβαια το ενδιαφέρον από έναν τόσο μεγάλο σύλλογο είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα», δήλωσε σχετικά ο ίδιος ο Ντόρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: