JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Κόντε: "Αν αυτή η τιμωρία είχε έρθει πέρυσι, θα ήταν το τέλος μου αλλά και της Γιουβέντους"

O Αντόνιο Κόντε επέστρεψε για πρώτη φορά στον πάγκο της Γιουβέντους μετά την 4μηνη τιμωρία του λόγω εμπλοκής του, ως τεχνικός της Σιένα, σε σκάνδαλο στημένων αγώνων.

Ο 43χρονος τεχνικός καθοδήγησε την “Μεγάλη Κυρία” στην εκτός έδρας νίκητης επί της Παλέρμο και μετά το τέλος του αγώνα, δήλωσε:

«Είναι αναπόφευκτο να πονάς όταν είσαι μακριά από τους αγωνιστικούς χώρους για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, έστω και αν ταυτόχρονα δουλεύεις με την ομάδα στη διάρκεια της εβδομάδας. Σου λείπουν τα συναισθήματα που δημιουργούνται σε έναν αγώνα, αλλά αναγκάστηκα να αντιμετωπίσω αυτή την κατάσταση και τουλάχιστον ελπίζω ότι αυτό με βοήθησε να σκληρύνω ως χαρακτήρας», είπε αρχικά ο Κόντε και συμπλήρωσε:

«Αν αυτή η τιμωρία είχε έρθει πέρυσι, θα ήταν το τέλος μου αλλά και της Γιουβέντους. Η ομάδα αντέδρασε εξαιρετικά όλο αυτό το διάστημα και είμαι πολύ τυχερός που έχω τέτοιους συνεργάτες, όπως ο Μάσιμο Καρέρα και ο Αντζελο Αλέσιο, που έκαναν εξαιρετική δουλειά αντικαθιστώντας με. Είμαστε όλοι πολύ δεμένοι μεταξύ μας και αυτό μας βοήθησε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: