JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Κόντε: "Θα έδινα τη χρυσή μπάλα στο Πίρλο"


Ο Αντρέα Πίρλο είναι εκείνος στον οποίο έπρεπε να απονεμηθεί φέτος η "Χρυσή Μπάλα", σύμφωνα με όσα ο Αντόνιο Κόντε υποστήριξε τη Δευτέρα.

Ο 33χρονος μέσος σκόραρε απέναντι στη Αταλάντα, της οποίας η Γιουβέντους επικράτησε 3-0, και προκάλεσε το θαυμασμό του τεχνικού του, ο οποίος και τον θωρεί άξιο να πάρει το βραβείο του καλύτερου παίκτη για το 2012.


«Ακόμα και αν ο Μέσι έχει σκοράρει… χιλιάδες γκολ, εγώ θα έδινα τη Χρυσή Μπάλα στον Πίρλο», ήταν τα λόγια του προπονητή των "μπιανκονέρι" για να προσθέσει: «Τότε θα είχα την τιμή να έχω προπονήσει έναν νικητή αυτού του τροπαίου. Ίσως στο μέλλον όντως συμβεί κάτι τέτοιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: