JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Κόντε: "Πολύ σπουδαία νική"

Εγκωμιαστικά μίλησε για την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι οπαδοί της Σέλτικ ο Αντόνιο Κόντε μετά τη σπουδαία αποψινή νίκη.

Ο τεχνικός της Γιουβέντους εμφανίστηκε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα της ομάδας του, αναφέροντας: «Σίγουρα ήταν μια πολύ σημαντική νίκη. Σαν παίκτης έχω παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ πολλά χρόνια, αλλά ποτέ δεν έχω δει μια τόσο παθιασμένη ατμόσφαιρα. Στην αρχή του ματς οι παίκτες της Σέλτικ ξεπέρασαν εαυτούς. Ομως αντέξαμε την πίεση τους. Οταν χαλάρωσαν λίγο το τέμπο, πετύχαμε τα γκολ μας και είχαμε ευκαιρίες.

Δεν ήταν εύκολο να παίξεις σε αυτή την ατμόσφαιρα. Δεν μπορούσα καν να μιλήσω στους παίκτες μου, ήταν τόσο δυνατά. Σε κάθε κόρνερ, ήταν σαν να γκρεμίζεται το γήπεδο. Τα παιδιά αξίζουν συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα που πήραν στην Γλασκόβη
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: